Kizim.4 yaşını biraz geçti. 2 yaşına girmeden bi hastalık yapıştı yakamiza . Önce burun tıkanıklığı, sonra öksürük sonra nefes alamama aciller havalar ilaçlar serumlar…3 gün bu şekilde sürünüyoruz, karından nefes alıyor resmen inip kalkıyor karnı.. cok doktora götürdüm sonuc yok..oksurup kusuyor balgamdan mi nedense artık. Cok ama çok yoruldum. Neden böyle olur sizce ? Herkesin çocuğu hasta oluyor ama benim.kizim.cok.agliyor hiç dayanmasi yok çok ama cok.zorluyor beni