Haticedemir60 Kızlar acil ütü önerisi istiyorum maksimum 350 tl ye kadar. Koduyla birlikte önerir misiniz akşam sipariş vercem netten ütüm bozuldu 🥴
T-24 Haticedemir60 Azur Performer Plus Buharlı ütü GC4501/20 4yıldır kullanıyorum memnunum 1-2 kere yere de düşmüştü🙂
Kubra0 Olivki philips in hangi modeli bendede philips varda ama hiç memnun değilim istediğim zaman buhar vermiyor buharsız kırışıklıklığı açmıyor
ikiprensesannesiiiii Ben anneme bunu almıştım çok güzel bir ütü Philips PowerLife GC2995/30 2400W SteamGlide Tabanlı Buharlı Ütü
Olivki Kubra0 modelini bılmıyorum canım ya yarın bakarım ama fıyatı cok uygundu ve ben kazanlı tefal utumu kullanmayı bıraktım sayesınde