Ozgzcn Tam bir meme bağımlısıyız😀 Bizde öylr her yerde meme meme , beni de geceleri çok zorluyor çok dakik bazen tam 2 saat ara ile uyanıyor yenidoğan dönemi gibi .. Ama sanırım bunu ben yaptım sürekli aç kalır diye doğduğundan beri hep 2 saat aralklarla emzirdim , uyanmadığı gecelerde bile emzirdim.Acemilik , ilk heyecan olsa.gerek ..