Tatlican Evet çocuğunuz kücükken neyi yarım söylüyordu siz yazın biz bilelim.Ben başlıyorum Kızım anne anne yine ambas geçti diyordu hala kahkağayla gülüyorum çok şekerdi.Ambas nedir bilen yazsın.
KaynanaYiyen Benimki de geçen babamın yanında amokladin diyor. Anlamadım ne demek. Babam dönmüş küfür mü ediyorsun sen kızın yanında diyo. Ya babacım yoğğğaaammaaaa ne küfürğ ya kaksklslskslslsl
OncedenGurme Tatlican ambulans sanırım. Benim kızım da elimbas diyor. Birlikte heceliyoruz, heh ambulans diyorum elimbas diyor 😄😄 bir de domates var, doyames 🙃
Sarikuzumalp Tatlican Suya setta uçağa vatteda diyordu. Kucağına al beni demezdi de anne ducama del derdi ayyy şimdi uyurken yiycem ağzını burnunu 😂 duygulandım beee 😃 ambas da ambulans sanırım 😊