Sadeturkkahvesi 3,5 yaşında oğlum 3 ay olmak üzere kreşe başlayalı ve ilk 2 haftada dudağı patladı kafası şişti yanağı kızardı ben dudağı patladiginda merdivende zipliyordu 3 kere aldim ama firsatini bulup yine gitmis ziplarken oldu dedi inandim çünkü yeniydi ve sınıfta durmak istemiyordu zaten cok hareketli bir çocuk ikincisinde kafası şişmiş alnına doğru olan kısım hafif morarik ogluma sordum arkadasim vurdu dedi öğretmen hayir öyle birsey olmadi dedi ama şüpheye düştüm son olarak yanağı kızarmıştı masaya kafasini koyup uyuya kalmış 5-6 dk falan dedi ama inanmadim simdiye kadarkilerin hepsinin kamera kaydini izlemek istiyorum dedim bu artik inandirici gelmiyor dedim izledim doğru söylüyormuş öğretmen 🤗 yani kazalar özellikle ilk zamanlar olabiliyor bence