baby_3004 herkes bas bas bağırıyor devletin verdiğini kullanmayın diye aman dikkat edin. Devlet iyi bir şey olsa ücretsiz vermezdi zaten. İçeriği pek iyi değilmiş söylenene göre biz hastanenin verdiği NBL Probiotic kullanıyoruz. Hem bağırsaklarına iyi geliyor hemde d vitamini için destekliyor. Böylelikle gaz sorunumuzda çoğunlukla ortadan kalkmış oldu.