Ozgull Hic mastit olmadim ama o bahsettiginiz kucuk yumrulardan birkac kez oldu bende de. Hatirladiklarimdan biri, kizim gece her zamankinden uzun uyuyunca olmustu. Emzirmeye uyandigimda bir baktim tek memede kucuk kucuk yumrular var. Emzirsem de gecmedi. E Birkac kez daha emzirince ertesi gun gecmisti. Diger sefer de pompayla sagmistim. Aradan birkac saat gecince yine bir tane memede yumrular fark etmistim. Bu da geceye kadar devam etmisti. Gece emzirince gecmisti. Yani benimkiler birkac emzirme sonrasi gectiler. Emzirdikce gecmiyorsa, emzirdikten sonra kalani sagmayi da deneyebilirsiniz.