sedbng Kızlar sezaryen sancılarınız ne zaman geçti. 10 gün oldu benim hala acıyor. Korse kullanmak için geçmesini bekliyorum. Sizin süreciniz nasıldı?
suheyla92 sedbng benim 2 aylik oldu hala arada aciyor korse de takamadim emzirmek icin egilirken ck rahatsiz etti
bbbvvvkkke sedbng ben 10. Günde takmıştım 1 hafta düzenli sonra dikişlerim açılır gibi oldu bıraktım takmayı keşke takmaya devam etseymişim 1 haftanın bile farkı o kadar çok ki
25bby sedbng 11 aydan bildiriyorum ağrı zamanla geçiyor ama hala dikkat ediyorum ben korse kullanmamıştım ama şu günlük giydiğimiz taytlar varya yüksek bel olan bel kısmı sıkı olan onlardan kullanabilirsiniz ben etkisini gördüm hem rahat ediyorsunuz sarıyor bel kısmınızı çok işe yarıyor doktorum korse kullanma dediği için takma mıstım
zzlem426 İlk seseryanimda 10.gunlukken takmaya başladım çok iyi.geldi agrilarimi azaltiyordu. 2 .sezeryan da birinci aydan sonra takmaya başladım çünkü çok açıyordu sezeryan yerim
papatya122 1 ay oldu doğum yapalı karnım kızarıyor sürekli çok ağrıyor hastaneye gittik dar giymicen pantolonda giyemiyorum korse falan kullanma dedi karnım nasıl gidecek bilmiyorum normalde başlıcaktım ama ağrılarım geçince denicem korseler hazırda bekliyor
babyay 6 aydan bildiriyorum ilk zamanlar gibi ağrı acı yok ama hâlâ elimi çok degemiyorum üstüne bastıramiyorum eşim veya çocuğum degdiginde yanlışlıkla felan aklım gidiyor korse çok kullanamıyorum bazen dikislerimde baskı hissi oluyor
rmyssimsk Günümdeyim sancım hiç yok geçti sadece çok yorarsam kendimi ağrı hissediyorum. Korseyi doktoruma sorduğumda 40 gün önermedi.