Yorgunbebek çalışma şartlarının düzelmesi çözüm değil. Hem çalışıp hem 3-4 çocuğun sorumluluğunu almak kolay mı? Ekonomiyi düzenlemeleri gerek. Çoğu Avrupa ülkelerinde vs çocuk yardımları, 18 yaş sonrası bile destek ödemeleri oluyor. Biz hâlâ aşısına para, doktoruna para, eğitimine para…..