Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık . Sezeryanla dogum yaptım. 75 kiloydum öncesinde boyum 1.78 bana gayet iyiydi. 20 kilo aldım doğumda 10 kilo gitti ama şuan veremiyorum emziriyorum göbeğim çok kötü duruyor.
Onerilerinizi bekliyorum, korse iyi gelir mi?
Boğazımı tutmak lazım farkındayım onun dışında neler yapmalı?
Siz naptiniz