ackyldz 1 yaş doğum günümde (30 yıl önce) annem hastanedeymiş abimle. Evdeki bekar halam sağolsun bana doğum günü yapmış. Fotoğraflarda üstümde o zamana göre gayet güzel toz tembe bir elbise var. O elbise halamın arkadaşının OYUNCAK BEBEĞİNİN elbisesiymiş 😅 fotoğraf çekilmesini beklemiş elbiseyi almış gitmiş vee bir rivayete göre elbise hâlâ duruyormuş 😅