gizemalikerem kızım gidiyor çok memnunum. Ben devlet olduğu için beklentimi düşük tutmuştum ama o kadar mükemmel bir öğretmene denk geldik ki. Bütün sınıfların öğretmenleride çok iyi. Dün oyuncak dondurduk mesela. Bahçeye çıkartıp buzları kazıyarak içindeki oyuncakları çıkarttılar. Hep öyle etkinlikler yapıyor öğretmenimiz. Okulun parkıda var sadece anaokuluna ait kilitli. Hava güzelse her gün muhakkak parka çıkarıyor bahçede etkinlik yaptırıyor. Vallahi özelden daha memnun kaldım devletten. 2 yıl özele gitmişti kızım