Merhabalar arkadaşlar 🌸
Sizlere bir şey danışmak istiyorum. Doğum yapalı 4.5 ay oldu. Bir süredir kemiklerimden tık tık sesler geliyor. Bunu da bebeğim uykusunda çok hassastır böyle çıt pıt seslerinde irkilir. Ben de hareket edince yanında bacağım, bileğim, parmaklarım filan çıt diye ses geliyor. Yani bu ses normal mi acaba dedim kafama takıldı. Var mı bu durumu yaşayan?