kvrck80 valla yemek yedirmek işkence. Önüne ne koyarsam koyayım ben hastayım bak karnım ağrıyor diyor🤦 aşırı sinirli.devamli bağırma ağlama modunda.sinirlenirse daha da kötü saclarini çekiyor kendini ısırıyor ya da eline ne geçerse hepimize fırlatıyor aşırı bağırarak ağlıyor öfke nöbetleri geçiriyor. Dediğim dedik. Benmerkezcil dönemde ve bu dönem bizim içimizden geçiyor resmen