birbebekle nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama sincanda dolmuş duraklarının ilerisindeki lineria var orada pasaj gibi bı yerin içinde Büşra hanım var Büşra Eroğlu düğün zamanımda gitmiştim çok güzel kilo verip sayesinde incecik gelin olmuştum. Çok tatlı dilli sevecen birisi. Hatta bir hafta hiç kilo veremediğimde ağlamıştım😂 beni çok güzel teselli edip motive etmişti çok severim kendisini şuan fiyatları ne bilmiyorum ama keşke imkanım olsa yine onunla yola devam ederim müthiş bı diyetisyen😍