tuugbaaa bence mecbur kalmadıkça değil hiç açmamak en iyisi olacak. 22 aylık bebeklerde genelde iki kelimelik cümle kurması beklenir ‘anne ver’ ‘anne su’ ‘baba gel’ gibi. Bol bol kitap okuyun, göz teması kurun, ev içerisinde yaptığınız işleri anlatın. Mutfakta sizinle birlikte iş yapsın neler yaptiginiz uzerinde konuşun, TV telefon tablet hiçbir şekilde izletmeyin. İlk süreçte izlemedigi için biraz sinirlenip hircinlasabilir ancak bu durum zamanla geçecektir. Bol bol parka çıkarın arkadaş ortamina girsin. Mümkünse oyun atölyeleri oluyor yaşadığınız yer ve maddi durumunuzu bilmiyorum ama goturebiliyorsaniz götürün. Çocuğun yaşına göre gelişim göstermemesi illa otizm değildir. Gelişimsel gecikme de olabilir çünkü ekran maruziyeti var bahsettiğiniz üzere.