bozer10
Sezeryandan hemen sonra emziriyoruz bir sorun olmuyor.. tabi ameliyattan sonra ne gibi ilaç ve ağrı kesici verdiler bilemem doktorunuz emzirdiğinizi biliyordur ona göre yazmıştır ağrı kesicinizi herhalde siz içiniz rahat etsn diye bi posta sağın dökün öyle emzirin. Ve ya hemşireye sorun ya da doktora