asiks Arkadaşlar, kızıma montessori yatak yaptırmak istiyorum ev seklinde. Hayal dünyası gelissin diye. Henuz 2 bucuk yaşında. Büyürken faydası oluyor mu gerçekten. Rengi vs sonradan sıkılma oluyor mu? Bide kullanisli mi? dusuncelerinizi merak ediyorum
zumrayns asiks ben oğluma yaptırmiştim ev şeklinde 6 yaşında suanda güzel kullandi fakat şimdi kardeşi oldu ilerde odaya iki tane zor olacak değiştirmek zorunda kalicaz eğer sizde ikinciyi düşünürseniz yerinizde yoksa ilerleyen yıllarda degistirmak zorunda kalabilirsiniz. Benim oğlumun ki bide tek kişilik yatak konuluyor büyük yani