Merhaba kızlar oğlum 21 aylık. Sosyal bir çocuk parkta çocuklarla ya da sokaktaki insanlarla çabuk kaynaşır. İstediğini derdini anlatmaya çalışır fakat kelime sayısı çok çok az baba abla mama gibi şeyler söylüyor sadece. İşaret parmağıyla her şeyi gösterir. Hatta parmak sallayıp hayır hayır demeye çalışır istemediği şeyler için. Çöpü at dediğimde gider atar komut alır ve uygular. Nesne eşleştirme etkinliklerini yapar. Kitaplardaki hayvanları sorduğumda onları gösterir. Yüzündeki organları el kol ayak ayakkabı bunları hepsini sorduğunda gösterir. Bi çocuk parkta ona vurmuş gelip bana eliyle bana vurdu gibi işaretler yapıyor. Ama hala konuşmaması yani sözcüklerinin olmaması beni çok endişelendiriyor. Tv telefon bayadır vermiyorum. Yardım almayı düşünüyorum ama etrafımdaki herkes normal olduğunu derdini anlattığını iletişim kurduğunu söylüyor. Erkek çocukları geç konuşur birden konuşacak diyip duruyorlar bilemedim