efesraugurlu Kızlar iyi akşamlar 37 gün önce sezeryan doğum yaptım ama karnım baya siyah kuru ve büzük büzük ayrıca dikiş yerimin 3 4 yerinde kabuklar var karnımda ki siyahlık geçer mi kalıcı mı