48 günlük kızım var 3 gün önce kanamam oldu. Yanı ilk gün biraz fazlaydı ama 2 ve üç gün azdı nerdeyse günde bir ped ile gecistirilecek kadar. Adet mı gördüm yoksa kanamam mı devam ediyor anlamadım. Kanamam 20. Günlerde bitmişti oysaki adet olunuyor mu bu kadar erken