Elifasel Busraras06 valla artik bu postlardan biktim ve buraya yazanlarin bebeleride nedense hep sisman kizim 2920 dogdu simdiki kilosu 4230 nedense bi benimki zayif ve ebede gayet iyi dedi
Mina0609 Busraras06 ben 6 eylül annesiyim henüz 2 aylık kontrolüne gitmedik 1 aylık kontrolde 4kilo 460 gram gelmişti
Yaseminnnnnnnnnnnnn Çocuğun şuanki kilosu önemli değil yalnız.... doğum kilosu önemli. 5-6 kilo diyenler, acaba 3kilodan mı, 4kilodan mı, 2kilodan mı bu mevcut kiloya ulaştı???
Sbl Elifasel bizimkinde aynı şekilde 2900 doğdu şuan 4 bucuk kilo iyi diyorlar ama bana zayıf geliyor
Sbl Busraras06 bizde 6 eylül dogumluyuz sadece anne sütüyle besleniyor 4 bucuk kilo ebe iyi diyor ama benim icim rahat değil mama vermek istiyorum mamayı yemiyor
Elfelf 9 eylülde doğum yaptım. 2500 doğdu. 2. Ay kontrolünde 4500 dü. Doktor iyi dedi. Ayda 1 kilo yeter zaten.
Tugba6336 Busraras06 benim bebeğim 8 Eylül doğumlu. Benc kilosuna değil bu ayda yapabileceği gelişim görevlerine bakın. Kilolu alınır Zamanla.kilolu çocuk geç yürür geç dönmeye başlar zayıf çocok iyidir
Elifasel [bilinmeyen] valla hicte negatiflik sacmiyorum asil negatiflik sacan sizsiniz bebeginizin kilo iyi oldugu halde ebe doktor iyi dedigi halde burda soran sizsiniz