Hosgeldimbenanne Kızlar bebeğim 12 13 günlüğe kadar uykuyu seven bi bebekti ama şuan uyanıp emiyor 1 2 dk hooop emerken uyuyo. Koltuğa koyuyorum geri uyanıyo aynı döngü devam ediyo böyle mi olacak hep
Yelda35 Hosgeldimbenanne öncelikle güzel annesi gazı olabilir. Emziriyorsan doymuyor olabilir, mama veriyorsan gaz yapabilir. Gazını mutlaka çıkarmalısın emziriyorsan gaz yapacak şeylerden uzak durmalısın. Bir kere gaz çıkardıysa biraz daha pat pat yaparak çıkarın. Geçiyor bu günler
CaninannesiCemre Hosgeldimbenanne Geçici bişidir ,gazı olabilir, belki tam doymamış olabilir ..Senin sıcaklığını istiyor olabilir 🙏🤗
gokceege Hosgeldimbenanne emerken uyuduğu için tam doymuyor ve tekrar uyanıyor emerken çenesiyle oyna uyumasın tam doyunca uyanmaz 🫶🏻
Hosgeldimbenanne Yelda35 evet geçiyor 2. Bebeğim ama insan yine tecrübesiz gibi hissediyor kendini çok teşekkür ederim 🥰
Hosgeldimbenanne gokceege evet bencede kesinlikle ondan doymuyor ama uyandıramıyorum uyanmıyor maalesef mama da veriyorum exrtra mama verirken böyle olmuyor zaten