Sekeranne4 Kızlar oglum sabah kakasını yaptı hastaneye gitmeden önce sonra hastanede kaka tahlılı istedi doktor ama yapmadı hala kaka sabah ki bezinden kaka alsam koysam tahlil kabına olur mu öyle yapmadı cunku su saat oldu beklıyorum napmam lazm
Eslemgunarli51 Sekeranne4 sabah ki kaka olmaz ama yapar yapmaz 1 saat içinde hasteneye götürebilirsiniz
Anatotales Sekeranne4 kakasını yapınca yarım saat içinde hastaneye bırakmanız lazım. Laboratuvar 24 saat açık oluyor yarın yapması sorun değil tahlil girişiniz var. Sabah yapar yapmaz örneği hemen götürün
Kuzularinanasi Sekeranne4 evde yapip goturcekseniz yaptigi andan 20dakika icinde ulastirmaniz lazim hastaneye.yoksa anlami olmaz.20dakikayi gecmemesi lazim
merrrvveeee Be zaman yaparsa yaptığı andan itibaren yarım saat içinde teslim edilmesi gerektiği söylenmişti bize
Kuzularinanasi Sekeranne4 evde yapip goturcekseniz yaptigi andan 20dakika icinde ulastirmaniz lazim hastaneye.yoksa anlami olmaz.20dakikayi gecmemesi lazim