47 günlük bebeğim yarım saate yakın tutuyordum snrasinda hala aranıyor diye mama da veriyordum snrasinda yine çok ağlıyor gazını çıkaramiyordu, su 1haftadir mamayı azalttım smdi dha rahat. Ama smdide beni emdikten snra kusuyor doyuyorda mi kusuyor yoksa başka bişey mi bende anlamıyorum.