neanladinyurdagull Verammmm sabahtan beri 30 kodum var diye yazıyorum kimsede bana at demedi başka zaman olsa herkes kod ister 😆 kullanmayacaktım kimse almayınca kullanayım dedim az önce hatta açık olarak da kodu paylaştım post açtım