seyda79 off bende ramazan bayramında reglydim. 7 aylık bebeğim var şubatta tekrardan adet görmeye başladım gayet düzenli gidiyordu bu ay nedense bir türlü olmadı. 4 kere falan test yapmışımdır 😄 sonuç negatif vallaha sinirlerim bozuldu sabah kan tahlili yaptırdım bakalım yarını bekliyorum sonuçlar için. Geçen ay bağışıklığım çok düşüktü iki kere antibiyotik kullandım iki sefer ucuk çıkardım. Antibiyotik etkisinden de olabilirmiş öyle diyorlar. Ama yorgunluk stres desteksizlilk bunların hepsi etkiliyor olabilir beni.