22 aylık olacak kızım sütten kesmek istiyorum artık zaten günde iki kere uykuya geçiyor ve uyumadan emer gece beslenmesini öncesinden kesmiştik ,eski postları okudum işte sabır taşı, sirke vs önerileri var da ben bu kadar zaman silikon uçla emzirdim onla ilgili tavsiye bulamadım, tecrübeli anneler varsa desteklerini bekliyorum