Selamben_ kasımdan beri beraberiz çok iyi anlaştığımızı sanmıyorum kordon bağlatma konusunda ısrarcıyım eşim hissettiğini söyledi. Kayma vs yok adet görüyorum ilk zamanlar 7 gün sürüyordu şuan 3 gün görüyorum. Adetlerim normal ilerliyor. Ben adet olmadığım zamanda kan testiyle takıldı kürtaj olmuştum onu da takmıştı.