Zmh0311 bebeğim 43 günlükken cok agir sekilde grip oldum bogazlarim bembeyaz ve cok sismisti iki kutu 1000mg lik antibiyotik kullanmak zorunda kaldim ilaci ictigimde 3 saat emziremiyordum ona gore emzirme uyku saati ayarliyordum antibiyotik suresinde sadece ilac ictigim emzirme yasak oldugu saatte cok israrla emmek ister aglarsa mama yapiyordum sukur mamaya veya biberona alismadi normal emzirme rutinime ilac disi devam ettim acile gittigimde parol serumun icine antibiyotik karistirdilar 4-6 saat emzirmemen gerekli sadece ama daha cok kucuk 6 saat ac kalamaz 4 saat rn azindan emzirme dediler ama risk almamak adina mama verdim o saatte mecburen