Nika 22 aylıkken tamamen memeden kestim. Kesene kadar hem gündüz hem gece uykusuna geçiş memede oluyordu. Gece sabaha kadar kaç kere uyandığını saymıyordum artık. Meme olayı bitince çok şükür rahatladım. Gün içindeki yorulmasına bağlı olarak ya 1 kere kalkıyor hemen dalıyor ya da hiç uyanmıyor. Şimdi ki aklım olsa 1 yaşına kalmadan en azından gece beslenmesini keserdim.