meliksah1453 Kantaron yağı kullanıyoruz biz egzama için doktorlar kortizonlu krem veriyor onlar hem zararlı hem de kullanınca iyi bırakınca yine kötü her zaman da kullanamayız eğer sizin de egzama denirse kantaron yağı aklınızda bulunsun. Bir de egzamayı tetikleyen gıdalar var onları tüketmezseniz iyi olur. Benim bebeğim 8 buçuk aylık hala eline gece çorap geçiriyorum yüzü kaşınıyor bazen yara yapmasın diye size de tavsiye ederim. Bunlar dışında egzamaya sıcak su iyi gelmiyor banyo suyunu baya ılık tutun ve çok tutmayın banyoda nemlendirici krem olarakta atopik ciltler için olan bioderma kullanıyoruz, kantarondan sonra nemlendiriciye de az kullanmaya başladım banyo sonrası felan