Mery103 nevruz98 askeriye olarak bilmiyorum ama Tatvan çok güzel bir yer özellikle yazları çok güzel oluyor ☺️
ayse01_alparslan nevruz98 biz tatvana çok yakın oturuyoz güzel sıkılmazsin çalışma olarak bilmiyorum eşim gireve gidiyo yazin sürekli arazi bolgelere ama kışın çok soğuk soğuk seviyorsanız guzell yazı sadece bir ay iki ay görüyoruz
nevruz98 ayse01_alparslan Şuan Şanlıurfa dayım 4 senedir aşırı sıcaktan maf oldum o yüzden serin olursa iyi olabilir neden olmasın
alyadua34 Duygu444 bizde hizandaydık ama inanılmaz derecede sevmiştim en sahibim ailem gibiydi insanları çok iyiydi Tatvan’a izinler de gelirdik simdi istanbuldayız tayin bekliyoruz ama bitlisi çok özledik gerçekten yasanabilecek bi şehir 😊