Merhaba sevgili anneler, bebeğimde doğumdan itibaren gözyaşı kanal tıkanıklığı vardı. Şiddeti gün geçtikçe arttı, öyle ki sabahları gözlerini açamıyordu. Kaç tane damla kullandık hiçbiri çapak sorununa çare olmadı. 3 farklı doktora gittik , 2 tanesi 1 yasını beklemeden hemen operasyon yapılması gerektiğini söyledi. Prof bir dr masajla bile geçme ihtimali çok zor dedi. Ama rabbime şükürler olsun 1 gözü 9.ayda kendiliğinden geçti. Diger gözü de şimdi 10.ayında bastırarak masaj yapınca gecti🙏🏻 aynı durumda olanlar varsa umudunu kaybetmesin diye bu postu açtım🌸☺️