Ftmkrnc kizlra bebeğim bir aylık oldu ilk doğduğundan beri morluk var kan verdik bütün değerler normal ateşi yok beslenmesi iyi sürekli emiyo ama bu morluk neden öyle olan varmı acaba benimde tırnaklarında olmaya başladı [img] url=https://hizliresim.com/9tj1gse][img]https://i.