1bocek1cicekannesi Gamzezzzz bende oğlum 2 aylıkken aldım çok sevdi 5 aylık olacak bir hafta sonra hala oynuyor
Ceren0109 Gamzezzzz benım bebegım 50 gunluk ben aldım sımdı den yanı o seslere tepki veriyor ayaklarını iterek pıyanoya basıyor hosuna gıdıyor guluyor bence almalısın ☺️
Duhamm-91 Gamzezzzz ben daha bugün sipariş verdim piyanolu olması bence çok iyi çünkü onu tek başına da kullanabilir büyüse de
Alinduru Gamzezzzz ben de e bebekten indirimdeydi almıştım çok heveslendim ama oradaki biraz dandik çıktı çok basit bişeymiş param çöp oldu e bebektekini tavsiye etmem kesinlikle
LINDAMAY Gamzezzzz Çöpe gitmez çok güzel al. Benimki fisher price marka olandan. 3 aydan sonra oynamaya başlıyor hatta şuan 4.5 aylık yeni sallanan kısımlarını tutup çekiştirmeye ağzına sokmaya çalışmaya başladı. Ayakları hep hareketli olduğundan sürekli piyano çalıyor zaten
bircaaannn Gamzezzzz merhaba ben de yeni aldim biraz geç oldu oğlum 4 buçuk aylik ama ilgisini çok çekti. Bugün onunla oynarken yemeğimi yaptim ayaklarını sürekli piyanosuna vuruyor ve oyuncakları yakalayıp inceliyor. Çok para vermek istemezseniz dolap uygulamasında az kullanilmis ürünler var fisher price nin. Ben öyle yaptim zaten kullanacagim iki üç ay .yikadim tertemiz oldu.
Meraklitaze Gamzezzzz Muhteşem kurtarıcı bişey.Benimki ilk başlarda hicbisey anlamiyordu şimdi çok güzel oynuyo.
Melisada Gamzezzzz Ben 2 aylıkken aldım çok güzel vakit geçirdi şuan 5 aylık oynama süresi biraz kısaldı çabuk sıkılıyor
LuckyMommy Bende çok memnunun, bebeğim 2 aylık üzerinde oyalanıyor. Piyanosundan ziyade askıdaki oyuncaklar dikkatini çekiyor.
Mehtapaksu Gamzezzzz bende civilden 125 tl almıştım çok memnun kaldım oğlum severek oynuyordu şimdi büyüdük artık topladım ama çok kullanışlıydı en azından
Ela07 Gamzezzzz biz fisher price olan markanınkini aldık çok memnunum önce yatarak oynuyordu şimdi 8.5 aylığız piyanolu olan kısmı çıkıyo oturarak oynuyo biz baya tepe tepe kullandık
Saricizgilibeyazev Gamzezzzz ben e bebekten aldım valla hiç bişe olmadı çokta güzel ve eğitici almalısın . Her bebek sever bence .. 4. Ve 5 aylara doğru daha da sever
BebekBatur Ben de iki aylıkken koymuştum üstüne o zamanlar sadece piyanosunu çalıyordu ayağıyla şimdi 3 aylık oyuncakları tutuyo vuruyo sallıyo onları 😊
Damlas Gamzezzzz hem eğleniyorlar hem zekaları artıyor, bence alınmalı:) brn satıyorum çok güzel ve temiz. Az süre kullanılıyor bu şekilde de alabilirsin☺️