reyreylo canım benım nıyr boylr ezıyet edıyon kendıne kı senın bebısın daha cok kucuk emerek uyuması cok cok normal. Cogu bebek oyle uyur . Sen canını sıkma . Ayrıcada lutfen ınsanların sana dayattıgı seylere ınanma . Her cocuk bır degıl her bebek yattıgı gıbı uyuycak dıye kanunda yok. Lutfen kendını strese sokma 2 sene sonra bınların hıc bırı olmayacak belkı kendı kendıne uyucak emmeyecek vs o yızden stres yapma bebegınle bugunlerın keyfını cıkarın