ennurr birinci çocuğunda hemşire gereksiz masraf dedi ama oğlum altı aylıkken rota geçirdi bir ayda iyileşti kayınvalidem ölecek diye başında ağıtlar yakıyordu sonra iyileşti ama bağışıklığı bitmiş durumdaydı dört beş yaşına kadar her ay hastanede yattık mutlaka yaptırın ikinci ve üçüncü bebeğinde yaptırdım hiç yan etkisi olmadı