Liya01 ayazbebek_0 aynı sorunu yaşıyorum geceleri daha 4-5 saat aralıksız uyuduğunu hiç bilmem 16 aylığız bizde 20. Ayı da görüm bıraktırım diyorum o kadar eziyet gibi ki gece her 2-3 saate kalkıyorum devamlı
Suzan2115 ayazbebek_0 ben 18 aylıkken bıraktırmıştım çok da zorlanmadım eğer çok ağlasaydı meme diye tabi ki biraz daha emzirebilirdim ama benim için kolay bi süreç oldu sıra şimdi tuvalet eğitiminde 💪
ayazbebek_0 Liya01 bırakmayı denediniz mi benimki çok mutlu oluyor meme diyince bugun denedim şuan uyudu ama içim bi tuhaf oldu yaa
ayazbebek_0 Suzan2115 benimki de ağlamadı bugun ama çok günah günah baktı bana içim tuhaf olduda devam etmeli miyim böyle
Suzan2115 ayazbebek_0 tabi sadece uyku içinse bıraktırmak geceleri ilk önce deneyin bıraktırmayı kalktıkça su verin gece emzirmeyin öyle öyle alışacak
Suzan2115 ayazbebek_0 henüz değil ikili cümle kuruyor bazen fakat tam sökülemedik özel eğitim öğretmenimiz algısı çok açık diyor zaten anlıyor herşeyi konuşması da yakındır inşallah şuan in konuşma terapisti erken diyorlar