krizika deterjanı büyük kızımda 18 aydan sonra kendimize kullandıgım ozan gectim sonra küçük kızım olunca ikisine bir atıyorum. Bebek detarjanı küçğk kızımda 1.5 yaısnda gelene kadar devam ederim stoklu elimdekiler yeter zaten onlar bitince aynı detarjan farklı yıkama yaparım bende. O sorun olmaz bebek alerjik değilse