aaa1864 Yani 2 yaş sendromu desem değil atak desem değil sürekli bi inatlaşma hali asla yemek yemeyi istememe dakika başı emmek isteme bu haller sizde de var mı ya her yerde ayağa kalkmak istiyor mama sandalyesi masa hiç fark etmez salıncakta bile ama aşağı inince de yürümek istemiyor kucağıma çıkıyor aynı yeni doğan bebek gibi kucakta gezmek istiyor artık sabrım da tükeniyor siz bunları nasıl aştınız tavsiyesi olan var mı
arya23 aaa1864 biz de 11 aylığız aynı durumu yaşıyoruz, eşim de çok yoğun çalışıyor tek başına olunca çok zor, tükendim, uyku da uyutmuyor, oğlum var ilkokulda ona da destek olamıyorum çok üzülüyorum kendimi yetersiz hissediyorum artık
aaa1864 arya23 annemle yakın oturuyoruz ama onda da durmuyor bebek arabasında durmuyor diye üç tekerli bisiklet aldık gene aynı mama sandalyesinde bile durmuyor gerçekten çok zor ya bu çocuğu uslu olanlar ne yapıyor acaba
Alya94 Aynı durumdayim. Her seye eyvallah da yemek yememesi beni delirtiyor. Memeden kessem yer mi diye dusunuyorum ama daha cok kucukler. Surekli meme istiyor. Mama sandalyesini gordugu anda surati degisiyor hemen kalkmak istiyor. Bebek arabasinda da durmaz. Kucakta taşımaktan sırtım haşat oldu. Cozum yok bence biz bitmişiz