Kızlar selam 23 aylık kızım var sorun şu ki sürekli düşüyor ne zaman düşmeden tam hareket sağlayacak bunu merak ediyorum. Yani düzgün yürümüyor sürekli koşma halinde haliyle sürekli düşüyor . Kaydırak merdivenlerine falan asla tek başına göndermiyorum çünkü düşecek gibi geliyor bu sorunu yaşayan var mı normal mi . Bu arada 10 aylık falan yürüdü