Sila_yalur Kızlar saçımda siyah boya var ama kendi rengimde siyahtı zaten daha parlak durması için boyamıştım 1sene oldu tamamen akmışmıdır farklı renge boyamayı düşünüyorum yada varmı bildiğiniz boya akıtma yöntemleri
minikmucizemaak Sila_yalur Akmıyor o bir şekilde kalıyor. Kendi saçım siyah, beyazlarım çıkıyordu o yüzden boyuyordum. Bir ara açtırayım dedim, saçım turuncu sarı kızıl siyah her renk vardı. Bir kaç cilayla yine güzelce toplandı ama sürekli dip geliyor ve pes ettim