pembikmom Kızlar akşamları canım sıkılıyor eşim bazen erken uyuyor neler yapacağımı bilemiyorum sizler neler yapıyorsunuz akşamları yemek yenildikten sonra
alpsmother_ pembikmom bende sıkılıyorum hep ya boş boş oturuyorum telefonla oynuyorum o uygulamadan bu uygulamaya
lceLady pembikmom Kurtlar Vadisini izliyorum Bağımlı oldum nasıl olacak bilmem 😀 Bitmiyor da cok uzun
Tekbenimsucumguzelolmakdemi pembikmom biz akşamları her yemekten sonra ya çay kahve biseyler yaparım yanına bulunan ne varsa koyarım atıştırmalık. Öyle çayımızı kahvemizi içerken ya eşimle TV izleriz ya sohbet ederiz. Daha sonra zaten oğlumun uyku vakti geliyor yatirmayla ugrasiyorum gneelde her aksamimiz rutindir. Sizde öyle yapın eşiniz uyuyorsa film izleyin netflixten filan
Kadifemsii pembikmom çocukları uyutup film izliyoruz bazen dizi ama çoğu zaman vakit bulamıyoruz bi kahve içip uyuyoruz . Eşimin benden önce uyuması nadirdir. Öyle olduğu zamanlarda da ya kendimle ilgileniyorum yada oturup 1 saat Netflixte takılıyorum . Yalnız kalmayı severim bu yüzden pek sıkılmıyorum
begoasu Biz direkt uyku moduna geciyoruz djdjdjdjd bebis bizi cok yoruyor, o uyudugu gibi yatissss 😂😂😂 Eskiden cok farkliydi tabi ama hatirlayamiyorum cunku cok yorgunum 😂
pembikmom Tekbenimsucumguzelolmakdemi evet film de izliyorum çok hoşuma gidiyor eşimle de oturuyoruz ama bazen erkenden yatıyor öyle olunca sıkılıyorum
pembikmom Kadifemsii bende yalnız kalmayı severim ama bazen canım sıkılıyor eşim de çoğunlukla erken yatar dizi izlemeyi çok seviyorum film de aynı
Gizmokzilla pembikmom önceden ben böyle durumlarda oyun oynuyodum telefondan online olarak. İşte pubg lol gibi. Tabi herkesin beğeneceği şeyler değil ama 😅 ya da kahvemi yapıp bi film açıyordum izliyordum. Çok özledim o günleri 🥺
pembikmom Gizmokzilla en güzeli bende oyun oynamayı çok seviyorum 😂 film de izlerim dizi daha çok hoşuma gidiyor niye kız şuanda yapmıyor musun bunları
Tekbenimsucumguzelolmakdemi pembikmom valla bende nadirde olsa o durumu yasamisligim var. Mecbur sıkılmaya mahkumuz😅
Kadifemsii pembikmom o zaman yap çayını kahveni geç tv karşısına 🌸 eşimizle çocuğumuzla geçirdiğimiz zamanı hiçbirşeye değişmem ama kendimle geçirdiğim zamanında ayrı değeri vardır benim için 💐
MadamMommy pembikmom Canım çocuğu büyüttün herhalde çünkü canım sıkılacak zaman bulamıyorum 🥹gündüz yapamadığım ev işlerini yapıyorum 10 kere uyanan bebemi uyutuyorum ve saat 12 oluyor
Gizmokzilla pembikmom yapamıyorum.. Şuan iş değiştirdik ben hemşireyim eşim veteriner. İşlerimizi bırakıp dükkan açtık kendimize. Sabah 10 gibi açıyoruz gece 2 ye kadar falan dükkandayız Eşim ben bebeğimiz. Burası 3 katlı gibi bir katı kendimize ayırdık ev gibi yaptık yemeğiydi bulaşığıydı müşteriyle ilgilenmesiydi 3 katın temizliğiydi müşterilerin bir ordu bulaşığıydı derken hiç vaktim olmuyor resmen sabah 10dan gece 2ye kadar bir fiil çalışıyorum oturmadan :( ee tabi kendi evimizin temizliği çamaşırı da ayrı dert iş bitmiyo ağlıycam şimdi sldpdğsüsüaüs öyle boş boş oturup sıkılmayı keyif yapmayı öyle çok özledim ki. Tüm hayatımız bitti dükkan yüzünden :(
Eylul301023 pembikmom çocuğu uyutuyorum yemek yiyoruz ortalığı toplama Faslı ve kapanış bazen film dizi izliyoruz bazen de uyuyoruz 😂 dışarı çıkamıyoruz uykusu bölünmesin diye akşamları evdeyiz 😂
pembikmom Eylul301023 anladım biz birazda olsa dışarı çıkıyoruz sıkılmamak için ama yine sıkılıyorum 😂😂