Mvern Kesinlikle düzelecek
Düzelmese benim bebeğim düzelmezdi bak bu kadar net söylüyorum 😅 Bebeğim ilk 2 buçuk ay sadece uyurken birde emerken ağlamıyordu diğer kalan tüm sürede ağlardı ,hatta ağlamaktan yorulup baygın düştüğü anlar bile oldu .Şimdi 4 aylık sesli gülüyor maşallah 🧿
Sadece bana değil eve gelen misafire, Hastanede doktora , kendi kendine kısaca keyfi yerinde
İlk 3 ay bebekler için çok zor bir dönem , hiç bilmedikleri bir dünyaya adapte olmaya çalışıyorlar , sen sadece sabır et ve bol bol bebeğinle ten teması kur . Bu günleri gülerek hatırlayacaksın 😊🌸