Papatyaa21 Arakdaşımın isteği üzerine soruyorum bebeği 9 aylık 9 aylıkken yada daha ileri zamanda oturan bebeğiniz varmı bu konuda tedirgin biraz
prens_prensesannesi Papatyaa21 benim bebişte 8ay 22 günlük sadece birkaç saniye kendi başına oturabiliyor sonra devriliyor birde kızımın sallanma huyu var belki sallanmasa oturur bende normalmi diye düşünüp duruyorum
1Eczacanne Hayır değil, en geç 9 ay’a kadar bebeklerin oturması beklenir. Lütfen doktorunuzla biran önce iletişime geçin
1Eczacanne Papatyaa21 yok hayır her bebek 9. Ayında (en geç) desteksiz oturuyor olmalı bir doktor arkadaşım prematürelerde farklılık gösterebilir demişti o geldi aklıma
Unicorn67 Papatyaa21 farklıdır ama doktorumuz mesela 6.aydan sonra hep oturmasını da kontrol etti 13.aya kadar yürümesi gerek falan demişti oturmayla ilgilide 9 ay yani hiç mi oturamiyor tabi bilemiyorum ama doktora danissin bu konuyu inşallah normaldir
Minnospanda Papatyaa21 evet her bebek farklıdır ama 9. Aya kadar oturması lazım farklılık 9. Aydan önce ki zamanlar için geçerli. mesela benim kızım 5.5 aylıktı desteksiz oturduğunda
Papatyaa21 muazinannesii benimki de 7 aylıkken oturdu bana da geç geldi ama hepten korkmasın diye bişi demedim doktoruna sorsun diye
Kuzucukumsu Unicorn67 13. Aya kadar yürümesi mi gerek dedi 😳 bu bilgi doğru değil benim gibi evhamli anneler görüp de gereksiz evhamlanmasıb diye yazıyorum 18. Aya kadar yürüme beklenir 13. Ay değil
Papatyaa21 prens_prensesannesi buradaki arkadaşlar geç diyor bi doktrunuza danışın isterseniz biz fikir almak için sormak istedik burdaki annelere☺️
Papatyaa21 gurbetcianne01 yok canım benm değil arkadaşımın bebeği benimki 7 aylıkken oturdu bir hafta sora götürecekmiş
Buseespi Papatyaa21 9. Aya kadar oturabilirler. 9. Aydan sonrası sıkıntı. Örneğin diş gibi düşünebilirsiniz herkesinki farklı zamanda çıkıyor ama bir yaşına kadar çıkmazsa bi dr göstermek gerekiyor.
Zinnetnur Papatyaa21 9 aylık bebeğin tutunup kalkması bile gerek desteksiz oturamaması bana garil geldi . Emeklemiyor deseniz belki normal denir de bence doktora bi danışsın
Papatyaa21 Zinnetnur bende öyle dedim bir hafta sora gidecekmiş ama yinede aklına takılıyor ve ever emeklemek bir gelişim basamağı değil hiç olmayadabilir😊