Oğlum 5 aylık gece gündüz tüm uykularına aşırı ağlıyor çırpınarak kendini yay gibi geriyor çok üzülüyorum tüm destekleri uygulayarak daldırabiliyorum ancak. Ayakta sallama,pişatea topunda sallama,meme verme,emzik,pış pış sesleri. Çok yoruldum böyle olan var mı? Uyku eğitimi istemiyorum yapamam çünkü bu kadar ağlamasına dayanamam bir çözümü olan var mı? Ya da geçiyor mu ilerde sizin de böyleyse sebebi ne olabilir?