Kedigiller Dün oğlumun (14 aylık) kafasında şişlik gördüm daha doğrusu uyuturken elimle farkettm. Yeri tam olarak bıngıldak taraflarında ama bıngıldak değil. Şişlik ise yuvarlak değil hafif uzun bi şişlik ama asla darbe şişliği değil yaşayan var mı?