Merhaba anneler. Düzensiz bi adet döngüm var. Pazartesi günü tatile çıkacağım için son tarihime bakarak riske atmamak için doktoruma danışıp aldım. Fakat kendisi şehir dışında eğitimde..Düzenli aralıklarla olmadığım için ne zaman içeceğimi pek kestiremiyorum. Kaç gün önceden başlamalıyım ya da adet olduğum gün içsem yine de keser mi ?