annesininbebisi Doğumdan sonraki ilk regl doğumdan ne kadar sonra oluyor? Birkaç ay olmuyormuş galiba.
lceLady annesininbebisi Değişiyor kişisine göre Bazısı hemen oluyor Bazısı 1 sene kadar olmayanda var İlki hemen oldum Diğerinde 6.ayda oldum Bir sonrakinde 40’ından sonra oldum
mervee345 annesininbebisi 1 Mart doğum yaptım iki gün önce regl oldum değişiyor kimi 1 sene bile olmuyor kimi benim gibi 😂
Ruvdem annesininbebisi 5 ay sonra oldum meme reddi yaşıyordu oğlum o ara oldum sonra memeyi aldı yine olmuyorum sanırım emzirmeden kaynaklı olmuyor . Ama bazısı da emzirse de oluyor kişiden kişiye değişiyor işte
Elfgrn annesininbebisi 15 aydır olmadım 😁 18. Aya kadar normal diyor doktor aktif emzirme olduğu için bekliyorum bakalım bir ara bulamadım doktora tekrar gitmek için normalde ilk 1 yıl olmamak normal ama bazı durumlarda 18 aya kadar çıkabiliyormuş bu durum
azs mrvaks28 merhaba ikinci adeti ne zaman zaman oldunuz bende 41.gün olmuştum suan ikinci adet günüm geldi
Bebislerhakkinda tchrhcr03 neden ah bi olsam dediniz ki .Bende 8aydir olmadim .ne gibi bi etkisi var yoksa benim bu sinirim adet olamadığım için midir :(
azrasmommm @“rana010101”# 23 gün sonra kanamam bitmişti 43.gün tekrar leke gibi geldi 2 3 gün sonra 4 aylıkken yine lke gibi geldi 2 3 gün şuan 7 aylık oldu hala tık yok. İnşallah olurum Bi an önce işim daralıyor